میم تنها
میم تنها

میم تنها

میم کتابخوان (17)

*دیروز خوندن رمان «خالکوبی» رو شروع کردم... چند روز بود میخواستم بخونمش و نمیدونم چرا دست و دلم بهش نمیرفت... فکر نمیکردم ازش خوشم بیاد... اما... به رغم شروعش که به نظرم یه رمان تکراری میومد تا اینجایی که خوندم عالی بوده... تمومش که کردم میام اینجا و حتما در موردش چند خطی مینویسم...

*رمان جدید از منا معیری به اسم «بن بست» که یه کار مشترک بود به پایان رسیده و احتمال خیلی زیاد بعد از خالکوبی میخونمش... کارای منا رو خیلی دوست دارم... یه کار تازه دیگه هم شروع به نوشتن کرده منا به اسم «زندگی خصوصی»...

*کتابای زیادی هست که توی لیست دارم تا بخونمشون اما چند هفته گذشته اصلا ذهنم متمرکز نمیشد و به شدت خسته بود... امیدوارم حالا حالم بهتر بشه... با همه این بی حالی کتاب میخوندم اما اصلا چیزایی نبود که دوست داشته باشمشون و بخوام اینجا در موردش بگم...

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم کاکتوس سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 22:57 http://misskaktoos.blogfa.com

سلام خانم میم خالی
من هم خالکوبی رو خوندم هم بن بست رو
خالکوبی دنیا یه کار متفاوته ، یه جوراییه ، هم سخته هم نرم ، هم خشنه هم مهربون
و غیر قابل پیش بینی
در یک کلام فوق العاده است :)
بن بستم قشنگه و بسیار حرص در آور و صد مرتبه بیشتر غیر قابل پیش بینی

سلام کاکتوس خانوم
بن بست رو خیلی دوست داشتم یعنی کلا کارای منا رو دوست دارم...
خالکوبی رو هم دو سومشو که خوندم نویسنده کارشو برای ویرایش حذف کرد و منتظرم که دوباره بذاره روی سایت...

مرموز پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 20:53

مامان منم شروع کرده به رمان خوندن ... خودش میگه از مجله حل کردن بهتره ... تو این دوهفته نزدیک 6 تا رمان خونده ... یکی از دوستاش کتابارو بهش میده ... به منم توصیه میکنه بخونم

اگه بدونی منم همه دورو بریامو به رمان معتاد کردم
آفرین به مامان

علی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 14:11 http://ploton.blogsky.com

مریم جان سلام قول بده جاهای خوبش رابرامون بنویسی

سلام علی آقا
سعی میکنم خلاصه خوبی بنویسم اما خوندنش یه چیزه دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد