میم تنها
میم تنها

میم تنها

خطا از من است، می دانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم..."

نظرات 4 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:14

سلام مریم عزیز
خوبی
نیستی مریم کم پیدایی
من پاک فراموش کرده بودم اینجا رو
ببخشایید

سلام آقا... ایام به کام
ممنون... منتظر پاییزم تا از دست این گرما خلاص بشم... تحملم در برابر گرما به شدت پایینه و این روزا خیلی بی حس وحالم...
خواهش میشه... اشکال نداره دوست خوب

مرموز دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 14:49

هوا خیلی گرمه.. آدمو کلافه میکنه

میدونی دلم چی میخواد؟ یه کلبه جنگلی... به دور از گرما، بدون دغدغه

میشه یعنی؟

کنار یه رودخونه پر آب که صداش مثل لالایی میمونه با نم نم بارون و جنگل پاییزی و رنگارنگ...

مرموز یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 14:54

سلام عزیزم. خوبی؟ چه کارا می کنی؟

سلام خانوم خانوما... شکر خدا... انشاالله که تو هم خوب و خوش و سلامت و شاد باشی... میجنگم با گرمای این روزای تابستون... همیشه گرما بی تاب و بی حوصله میکنه منو

مرموز دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 13:17

دلتنگ... عصبانی... تنفر....

غصه... غصه... غصه... وقتی خوندم ته دلم بغض شد و اشک... آدم خوب و خیلی مذهبی نیستم اما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد