میم تنها
میم تنها

میم تنها

عکس به جای حرف

نظرات 10 + ارسال نظر
تکتم پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 20:38 http://chizz.blogsky.com

:)

مرموز یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:06

از نبودنت یکسال میگذره

مرموز جمعه 5 تیر 1394 ساعت 23:17

سلام. خوبی؟
التماس دعا خواهر.
دلم برات تنگ شده

سلام عزیزم ممنون که یادم بودی بهم سر می زدی
ممنون از محبتت

مرموز چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 20:48

سلام، فکر نکنی به یادت نیستما! به یادتم :-*

امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش وسلامت باشی :-*

اما درست نبود بی خبر بریها

مرموز یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 10:14 http://marmuz.blogsky.com

سلام میم جان .. خوبی؟

نمیخوای این وبلاگ رو آپ کنی؟ دلم از اون عکسا یا اون جملات قشنگ میخوادا

عیدتم مبارک

مرموز چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 21:40

امیدوارم یک کاری خوب که دوست داری پیدا کنی

خسته هم نباشی

ممنون عزیزم

مرموز چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 16:26

سلام علیکم... خوبی ؟ خنک شده هوا کمیها... راستی خیلی وقت بود میخواستم بپرسم ازت... مصاحبه استخدام چی شد؟

سلام خانوم خانوما... شکر خدا... امیدوارم تو هم خوب و خوش باشی... خیلی خسته ام... چند جایی رفتم مصاحبه ولی خبری نشده... دیروز و امروز هم دو جا رفتم تا خدا چی بخواد...

مرموز سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:50

این عکسای خوشگل موجل رو از کجا میاری؟

یه وقتایی تو گوگل سرچ که میکنم عکسای خوبی پیدا میشه

امین سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:59

سلام صبح قشنگتون بخیر
نمیدونم دقیق ولی مگه شما تهران نیستید
تهرانم گرم میهش
در مقابل گرمای خوزستان هیچه خووو
پاشو اینقدر گرمایی نباش
نمیخوای که این همه راه پیاده بیای و سر بزنی توی نت میای خانم
مرسی بابت سر زدنت و نظرات
راضیم ازت

سلام روز قشنگ تو هم بخیر و شادی
بله تهران هستم اما خوب ما عادت به این دمای بالا نداریم برای همین سخته برام...
باور کن این مدت کولر ما 24 ساعت کار میکرد تازه نزدیک به هفده هجده ساعت هم با دور تند ولی بازم گرم بود و همین جور شر و شر عرق ازمون میچکید...
خدا رو شکر امروز دمای هوا به نظرم پایین تره و یه کمی خنک تر شده...
تو تابستونا من عملا یه مرده متحرکم بس که بی حال میشم و تحمل گرما رو ندارم... همینه که از تابستون بدم میاد... فصل بی خودیه... اصلا دوسش ندارم... تابستون بد بد بد

امین دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:42

سلام مریم عزیز
من فکر کنم با من قهری
آخه دیگه سر نمیزنی مثل همیشه
اومدم با هم آشتی کنیم ؛ خوب نیست قهر بمونیم

سلام امین خان گل و گلاب
نه پسر خوب این حرفا چیه قهر معنی نداره
این روزا یه کمی کسلم و بی حوصله... هوا هم به شدت گرمه و بیشتر اذیت میشم... برای همین حتی وب خودمو هم سر نمیزنم پس دلگیر نباش لطفا... دوباره که روفرم اومدم بازم تند تند بهت سر میزنم... اما تو بهم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد