میم تنها
میم تنها

میم تنها

طبیعت دوست داشتنی

لطفا برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب نگاهی بیندازید...

  ادامه مطلب ...

همین جوری نوشت های میم (70)

* این چند روز خواهرم مشغول کارای پایان نامه دوره لیسانسشه و کامی رو به هیچ کس نمیده... الان هم به زور از دستش درآوردمش تا یه سری به نت بزنم... شدم عین این آدمای معتاد... این چند روز انگاری که یه چیزی گم کرده بودم... حالا اگه خدا بخواد داره کاراش تموم میشه و میتونم دوباره به شغل شریف علافی تو نت مشغول بشم

راستش خیلی هم آدم بیکاری نیستم اما به طور مداوم کامی روشنه و مدام چک میکنمش...

* به محض اینکه بتونم و کامی رو از چنگ خواهرم نجات بدم کلی مطلب دارم برای اینکه اینجا بنویسم... برمیگردم...

مادرم روزت مبارک...

روز مادر و روز زن مبارک... این گل هم تقدیم به همه بانوان نازنین و دوست داشتنی ایران زمین...

.

.

خدایا...

خــــــدایا ....
بابت هر شبی که بی شکر تو سر ببالین گذاشتم ....
بابت هر صبحی که بی سلام تو آغاز کردم ....
بابت هر شادی که یادت نبودم ....
بابت هر گره ای که بدست تو باز شد ....
و من به شانس نسبت دادم ....
بابت هر گره ای که بدست خودم کور شد ....
و تو را مقصر دانستم ....
مـــــــــــرا ببخش ....
کمکم کن بفهمم تو در کنار منی ....
نه روبروی من ....