میم تنها
میم تنها

میم تنها

میم کتابخوان (14)

گفته بودم که دارم کتاب «به رسم رقص کولی ها» رو میخونم... از این رمان خیلی خوشم اومد... قلم نویسنده به دل من میشینه و نوع روایت قصه هم زیباست... نویسنده در رمان اولش «غنیمت پاییز»  یک داستان معمولی و تکراری رو به تصویر میکشه اما در کار دومش موفق تر عمل کرده و خواننده رو با خودش تو همه اتفاقات و احساسات همراه میکنه... من خودم به رسم رقص کولی هارو خیلی دوست داشتم ... شیوه روایت داستان نویسنده برای من بسیار دلچسب بود...

در ادامه هم توضیحاتی در مورد این آثار از زبان خود نویسنده رو میتونید بخونید... و البته لینک صفحه نویسنده...

http://www.forum.98ia.com/member231495.html

 *رمان به رسم رقص کولی ها | m0nire کاربر انجمن: یه رمان فانتزی عاشقانه ، بدون زمان و بدون مکان و شخصیت محوره. از زبان اول شخص روایت میشه و محاوره ای. کسی که داستان رو از زبانش می خونیم ، یک دختر کولیه. کولی توی داستان های روایی ، نماد همه ی خواستنی های انسانیه . این دختر ، پر از زندگیه . پر از روح و لذت. مرد داستان پر از غرور و تکبر و ندیدنه .
تقابل این دو نفر میون آدم های فرعی دیگه ای که توی داستان داریم ، اساس داستان رو تشکیل میده. اسم داستان ، برگرفته از یک شعره...

*رمان غنیمت پاییز | m0nire کاربر انجمن: رمان عاشقانه است و اتفاقات دو زمان رو تعریف می کنه یعنی بعضی قسمتاش فلاش بک به گذشته است .
شخصیت اصلی داستان دختریه که زندگی معمولی داشته ولی جسور و خلاق و محکم بوده اما یه سری اتفاقات براش افتاده که اون دیگه اونقدر اعتماد به نفس نداره که مثل گذشته باشه .

حسام، چند سال پیش، عشقی رو تجربه می کنه اما قبل از اینکه این عشق به ثمر برسه، مجبور به سرکوب احساسش می شه . ناخواسته اذیت می کنه و به عمد اذیت می شه . سال ها بعد ، به قصد جبران اشتباهاتش ، به زندگی گذشته اش رجوع می کنه. اما هیچ چیز اونطور که می خوایم پیش نمیره. همیشه اتفاقاتی که انتظارش رو نداریم غافلگیرمون می کنن.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرک دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 18:29

از آدمای پر از زندگی خوشم میاد
یه دختر کولی پر از زندگی
چقدر خوب

me too

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد