میم تنها
میم تنها

میم تنها

میم کتابخوان (12)

تو این دو سه روز  رمان بگذار آمین دعایت باشم | shazde koochool  رو خوندم و دوسش داشتم... قصه در مورد دختریه که از پدرش بی مهری میبینه و خواهر بزرگتری داره که مورد لطف و محبت ویژه پدرش هست... خواستگار خواهر برای سورپرایز کردنش برنامه ریزی میکنه برای دزدیدنش تا به عنوان هدیه تولد اونو نامزد بکنه اما اشتباهی پیش میاد و دختر قصه دزدیده میشه... بعد از اینکه کلی کتک میخوره و آزار میشه پدر دختر اونو به اجبار به عقد موقت حواستگار در میاره و ادامه داستان...

داستان سرعت خوبی داره و خسته کننده نیست اما نویسنده سبک خاصی تو نوشتن داره که با خوندن کتاب متوجه میشید منظورم چیه...

«بغض ترانه ام مشو» هم اثر دیگر نویسنده هست که من اینو هم دوست داشتم... در هر دو اثر نویسنده دخترانی رو به تصویر میکشه که سعی در استقلال دارند و تلاش میکنند با حداقل امکانات روی پای خودشون بیاستند و بدون اتکا به دیگران زندگیشونو اداره کنند...

لینک صفحه نویسنده هم اینه: http://www.forum.98ia.com/member92497.html

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 17:55

سلام مریم
مرسی ممنون ازتون
شما و بقیه دوسان سلیقه تون عالیه و بی نظیر و گرنه عکسای من که افتضاحن
چشم سعی خودمو میکنم که هرچی جلوتر میرم عکسای بهتری بگیرم
من تقریبا چند ماه پیش دیدم توی سایت دیجی کالا نزدیک 1و 600 بود ولی اومده بود پایین نزدیک 1 میلیون 400 رو یادمه فکر کنم
ولی مغازه داره ها هم گرون فروش هستن
550 دی هم خوبه فقط ال سی دیش نمی چرخه
و گرنه سنسورش 18 مگاپیکسله
میگن 600 دی خوب نیست کیفیت عکساش
550 دی بهتره
ولی خب اون میچرخه ال سی دیش
عمل انجام شد ه رو بلد نیستم میخوان جلوی موفقیت منو بگیرن ..اصولا از نزدیکان من هیچکدوم چشم دیدن من و موفقیت و به جایی رسیدن من رو ندارن
واسه اینه تا یک کلمه از دهنم در بیاد به ضررم تمومش میکنن و
مثل بقیه قضایا که در جریان هستی کم و بیش
تا 1 تومن هم میشه دوربین خوب و دست دوم و تمیز گیر اورد
الان که وساه کارهای حرفه ای بای د دوربین حرفه ای و فول فریم یا فول اچ دی گرفت
که ارزون ترین شون از 7 میلیون یا 5 میلیون شروع میشه
البته 1100 دی هم فکر کنم پسر عمه ام میگفت اونم فول فریم هست
و بادی یا بدنه اش 900 توم میوفته و 150 هزار تومنم لنز 18 -- 55 میلی متر نمیدونم دیگه نوش بود یا دستت دوم
البته باید نو باشه و یا یه حدی بالا مدلش
لنز رو میتونی دست دوم و تمیز گیر بیاری
اگه که نیمه حرفه ای یا کامپکت یا ساده و پیشرفته بخوای بگیری هم که عالیه
همیشه باهاته و زوم خوبی هم داره و ارزونتر و بهتر
من که واسه این حرفیه ای پشیمونم دلمه ردش کنم بره دوربین رو
عکس گرفتن رو بزارم کنار اصلا و فراموش کنم
وقتی نمیتونم یه عکس درست بگیرم

ممنون از راهنماییت، یه مدل پاین تر از این رو یه استاد عکاسی بهم پیشنهاد داده بوده یکی دو سال پیش اما الان دیگه تولید نمیشه اون مدل
مدل 100d فروشنده میگفت full hd هست و خوب امکاناتش بیشتره
حالا دارم بهش فکر میکنم تا چی پیش بیاد
به نظرم تو حوصله و استعدادشو داری برو دنبالش و حرفه ای کارو دنبال کن
بهشون نشون بده که با همه سنگ اندازیا بازم تو با تلاش خودت موفق میشی

امین یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 17:26

سلام مریم
دوستم به من این داستان شازده کوچولو رو توصیه کرد که بخونم
حیف که میونه ای با کتاب و داستان ندارم و نداشتم
اگه سریالش بود حتما میدیدم

منم یه موقعی خیلی اهل فیلم و سریال بودم اما از وقتی مشغول به کار شدم فرصتم کمتر شد برای این جور کارا و دیگه الان خیلی کمتر میبینم
خیلی خوبه معلومه به هنر علاقه زیادی داری و البته که هنرمند هم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد