میم تنها
میم تنها

میم تنها

سخن روز

اگر زندگی به تو آبلیمو داد؛
از آن شربت آبلیمو درست کن.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرموز پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 18:31

ببخشیدا من میام اینجا خاطره تعریف میکنم

کلی هم خوشحالم میکنی که بهم سر میزنی

مرموز پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 18:30 http://marmuz.blogsky.com

جدا از پند اخلاقی ، من به معجزه لیمو ترش ایمان دارم!!

چند سال پیش دچار یک انگل خونی شده بودم کل غدد لنفاوی سر و گردنم ورم کرده بود ... بیماری مزمن شده بود و دکتر می گفت که خوب شدنش حداقل به دوسال زمان نیاز داده چون تیزر پادتن ها باید زیر 12 می بود اما برای من 16000 بود! یه چیزی در حد فاجعه
درمان دارویی با کورتون بود که دکتر ترجیح داد من به جای دارو درمانی سیر طبیعی یعنی همون دوسال رو طی کنم ، یکی از دوستان بهم پیشنهاد داد که لیمو ترش بخورم منم چاره ای نداشتم ضرر نداشت که ، پس انجامش دادم بعد از ناهار هر روز یک لیمو ترش تازه با آب رو شربت آبلیمو میکردم و میخوردم ، بعد از 6 ماه تیزز شد 140 ! دکتر هی ازم میپرسید چی کار کردی ! همچین چیزی امکان نداره

وواووووووووووو
پس همینه که توصیه شده صبح ناشتا یه لیوان شربت لیمو تازه و عسل نوش کنیم
انشاالله همیشه در صحت و سلامت کامل باشی و بلا دور باشه خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد