میم تنها
میم تنها

میم تنها

سمبوسه تقلبی میم (2)

اینم یه دستور پخت سمبوسه دیگه که البته تقلبیه ولی به شدت توی خانوده طرفدار داره...

*منظورم از تقلبی اینه که دستور اصلی سمبوسه چیز دیگه ایه و این فقط اسما سمبوسه است...

 

 

مواد لازم:

سوسیس (از هر مدلی که دوست دارید، من از سوسیس مرغ و گوشت استفاده کردم... فکر کنم اگر ژامبون هم دوست دارید بتونید بهش اضافه کنید) در مجموع دو لیوان

سیب زمینی نگینی خرد شده تقریبا یک لیوان

گوجه فرنگی نگینی خرد شده یک لیوان

قارچ خرد شده یک بسته کوچک

پنیر پیتزای رنده شده (من دالیا کم چرب استفاده میکنم) یک لیوان

نان لواش (میتونید نان مخصوص سمبوسه هم از سوپر مارکت ها تهیه کنید)

نمک، فلفل، پودر آویشن به میزان دلخواه

طرز تهیه:

خوب خیلی ساده است... اول از همه سیب زمینی هارو سرخ میکنیم... بعد قارچ ها و در آخر مخلوط سوسیس (من در یخچالو باز میکنیم و از هر مدل سوسیسی که توش پیدا بشه توی این سمبوسه میریزم)... حالا ادیوه هامونو توی یه تابه جدا میریزیم و همه مواد سرخ شده رو بهش اضافه میکنیم... یه تنفت کوچولو و حالا گوجه فرنگی های ریز شده رو هم روی مواد میریزیم... من فلفل دلمه ای نزدم بهش اما اگر دوست دارید میتونید فلفل دلمه ای نگینی شده رو هم به مواد سمبوسه اضافه کنید... کمی که آب گوجه کشیده شد زیر تابه رو خاموش میکنیم... کمی که خنک شد از مواد داخل نوارهای باریک نون لواش میزاریم و روش پنیر میریزیم و میپیچیمشون... داخل روغن داغ سرخ میکنیم و بعد هم با سس گوجه فرنگی میل میکنیم... نوش جان...

نظرات 2 + ارسال نظر
shirin پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:06 http://dokhtari.blogsky.com

اوکی درست میکنیم سمبوسه خوب نشد میایم دعوا

نوش جون شیرین بانو

مرموز چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 14:18

کاش میشد یه تیکشو ضمیمه کنی

دفعه دیگه که درست کردم یادم میمونه سهم شمارو بذارم کنار
راستش عکس نگرفتم اما این بار سعی میکنم ازش عکس بگیرم بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد