میم تنها
میم تنها

میم تنها

همین جوری نوشت های میم (84)

*اینجا داره بارون میاد و بچه های همسایه پشتی تو حیاط زیر بارون دارن میدون و جیغ جیغ میکنن و هوووووو میکشن... خوش به حالشون... چه عالمی داره بچگی... با یه بارونه بهاری هم خوش میشن و خوشی شونو با صدای بلند فریاد میکنن و به همه میفهمونن...

*هوای دم غروب این چند روز آخر اردیبهشت واقعا بهشتیه... امروزم که دیگه آسمون سنگ تموم گذاشته و داره رحمت الهی رو روی سرمون میریزه...

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:57

بارونو دوست دارم
زیر بارون بودن رو بیشتر

منم همینطور

امین چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 19:22

سلام
اونجا کجاست آیا که داره بارون میاد
اینجا اینقدر گرمه مخصوصا ظهرها اونم ساعت 2 و 3 که من از خونه میزنم بیرون و میرم سمت دانشگاه
تازه خوبه شانس اوردم به گرما عادت دارم و مقاومت بسیار شدیدی در مقابل گرما دارم عین خیالم نیست ولی از عرق کردن بدم میاد

آره
راستی یادم رفت الان 3 روزی میشه از صبح تا بعدازظهر که میخوام برم دانشگاه هوا افتابی نیست ...هوا ابریه تقریبا
یه چیزی توی مایه های منچستری که میگن
اینقده با حاله

سلام
اینجا تهران است
منم از هوای ابری و گرفته خیلی خوشم میاد اما از گرما بیزارم
خیلی هوای خوبیه راستش یکی دو هفته پیش بینهایت گرم شد هوا به خودم گفتم به تابستون نمیشکم با این گرما اما این هفته هوا عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد