میم تنها
میم تنها

میم تنها

طبیعت دوست داشتنی

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 20:53

با نرم افزار فتوشاپ میشه حجم شون رو کم کرد که افت نکنه کیفیت شون که حجم زیاده و واسه اینککار هم نیست واسه طراحی و این چیزاست ولی این کار رو به نحو احسنت انجام میده
ولی مهم نیست همین طوریشم خوبه

ممنون از راهنماییت، امتحانش میکنم حتما

امین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 14:40

سلام
عکس قشنگیه البته باید کلی صبر کنم تا باز بشه
ولی میدونم سلیقه ات عالیه توی عکس

سلام دوباره امین خان
لطف داری، قابل نداره
راستش میترسم اگه از حجم عکسا کم کنم کیفیتشون افت بکنه برای همین به همین شکل میذارم
اگه بتونم راهی پیدا بکنم که بدون پایین اومدن کیفیت عکسا حجمشون رو کم کنم که صفحه راحت تر و سرع تر باز بشه این کارو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد