میم تنها
میم تنها

میم تنها

میم کتابخوان (7)

رمان بخیه از مهتاب 22 که گفته بودمو بالاخره امروز خوندنشو به پایان رسوندم. چی بگم در مجموع از اون دست رمان هایی نبود که من دوباره دلم بخواد بخونمش... نه اینکه بد بود نه، اتفاقا کتاب به نظرم خوب بود اما برای من خسته کننده بود چون من کلا از اون دست رمانهایی که تو حوزه روانشناسی هستند و شخصیت داستان مدام با خودش صحبت میکنه و یک دیالوگ خاص رو مدام تکرار میکنه خوشم نمیاد... جای تعجب نداره که رمان با دیدگاه و تم روانشناسی باشه اما با سلیقه من جور نیست... موضوع انتخابی چیز جالبی بود و شخصیت پردازی ها هم خوب بود از نظر من... شاید اگر یه نویسنده بدون دیدگاه روانشناسی این رمان رو مینوشت کار بهتری میشد... همه این چیزایی که گفتم فقط یه نظر شخصیه و ابدا نمیشه به نظر حرفه ای نقادانه تعمیم داد... لینک صفحه نویسنده رو پایین پست قرار میدم.

http://www.forum.98ia.com/member70233.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد