میم تنها
میم تنها

میم تنها

میم کتابخوان (5)

خوب از موقعی که کتاب گرون شده و از اونجا که من در حال حاضر شاغل نیستم، تو یک سال اخیر بیشتر کتابهای الکترونیک مطالعه میکنم.

آخرین کتابی که در حال مطالعه اون هستم (طلوع از مغرب) نوشته منا 30 هست.

اول اینکه نویسنده تا حالا 3 تا کتاب نوشته که طلوعش هنوز نیمه کاره است.

کتابهای زنانه یا مادرانه، خانه من و طلوع از مغرب...

زنانه یا مادرانه در مورد زن و شوهری که ازدواجشون براساس یک سری ملاحظات خاص انجام شده و در واقع ازدواج کردن تا زن مراقب بچه های مرد باشه و مرد هم پدر بچه زن. قلم نویسنده بسیار رسا و شیواست و موضوع انتخابی بکر و تازه.

کتاب دوم نویسنده (خانه من) به گفته خود نویسنده برای چاپ خواهد رفت. سبک خاصی داره که مورد پسند هر کسی نیست.

و کار آخر (طلوع از مغرب) که من بی نهایت دوستش دارم هنوز در حال تایپه و داستان در مورد مردی میانسال که به اجبار مسئول نگهداری از دختر برادر خوندش میشه. مرد قصه دخترک 9 ساله رو تا 17 سالگی بزرگ میکنه و ارتباط این دو بسیار شیرین و زیبا تصویر شده.

من لینک صفحه نویسنده رو برای دوستانی که تمایل به خوندن این رمان ها دارند قرار میدم.

http://www.forum.98ia.com/member231983.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد