میم تنها
میم تنها

میم تنها

خدایا...

خــــــدایا ....
بابت هر شبی که بی شکر تو سر ببالین گذاشتم ....
بابت هر صبحی که بی سلام تو آغاز کردم ....
بابت هر شادی که یادت نبودم ....
بابت هر گره ای که بدست تو باز شد ....
و من به شانس نسبت دادم ....
بابت هر گره ای که بدست خودم کور شد ....
و تو را مقصر دانستم ....
مـــــــــــرا ببخش ....
کمکم کن بفهمم تو در کنار منی ....
نه روبروی من ....
نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 10:53

سلام

خداجون منم ببخش بابت همین کارایی که خانم میم نوشتن

سلام پسرک خوب

امین جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 01:31

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
مرسی مریم لطف داری
قربان تو مریم عزیز
سلامت باشی
قابلتو نداره بخدا
به قول سومای عزیز راضیم ازت

خواهش میکنم
لطف داری هنرمند
مبارک خودت باشه شاه پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد